دسته بندی:

گزارش عملکرد تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان IESF 2018

اشتراک گذاری

به همراه تصاویر کاروان ایران در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک IESF 2018

مسابقات قهرمانی جهان IESF 2018 از ۱۸ تا ۲۱ آبان در تایوان برگزار شد و تیم ایران برای اولین بار در هر سه رشته‌ی این مسابقات نماینده داشت. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به عملکرد تیم ایران در این مسابقات.

در رشته‌ی CS:GO ایران با کشورهای سوئد و پرتغال هم‌گروه بود. ایران در اولین مسابقه‌ی خود در مقابل سوئد با نتیجه‌ی نزدیک ۱۳ به ۱۶ شکست خورد. تیم کشورمان دومین مسابقه‌ی خود در مقابل پرتغال را با نتیجه‌ ۱۶ به ۸ واگذار کرد و به این ترتیب از صعود به مرحله‌ی حذفی بازماند.
امیرعطا بافنده (x1ron) نیز با عملکرد خیره کننده خود به عنوان بهترین بازیکن رشته CS:GO دهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک نام گرفت.

هم‌گروه‌های ایران در رشته‌ی LOL، کشورهای مالزی و استرالیا بودند که ایران توانست در اولین بازی خود مالزی را شکست دهد. در دومین بازی تیم ایران با استرالیا بازی داشت که بعد از شکست در مقابل این تیم توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله‌ی حذفی صعود کند. در مرحله‌ی حذفی ایران با تیم کره‌ی جنوبی، قهرمان این دوره از مسابقات بازی داشت که متأسفانه نمایندگان کشورمان با نتیجه ۲ – ۰ از این تیم شکست خوردند و از مسابقات حذف شدند.

ارشیا افکاری در رشته‌ی Tekken 7 با کشورهای پرتغال، لبنان و فنلاند هم‌گروه بود که توانست با پیروزی مقابل پرتغال و لبنان در جایگاه دوم قرار گیرد و به مرحله‌ی حذفی صعود کند. در مرحله‌ی حذفی ارشیا با نماینده کشور فیلیپین بازی داشت که متأسفانه موفق به پیروزی نشد و از رقابت‌ها حذف شد.

در نهایت ایران توانست با کسب ۲۷ امتیاز در رده‌ی ۱۵ام جدول مسابقات قرار گیرد. در رده‌های اول تا سوم مسابقات به ترتیب تیم‌های کره جنوی با ۱۳۱ امتیاز، فنلاند با ۱۲۷ امتیاز و عربستان صعودی با ۱۱۱ امتیاز قرار گرفتند.

میثم حسینی، داور بین‌المللی کشورمان هم برای سومین سال به عنوان داور در مسابقات جهانی حضور داشت.  کمیسیون بین‌المللی داوری IESF امسال از بین ۲۴ کاندیدای داوری، ۵ داور انتخاب کرد که در این میان میثم حسینی به عنوان داور استیج برگزیده شد.

از طرف انجمن ورزش‌های الکترونیک ایرن و تیم جی‌گیم از تمامی بازیکنان تیم ایران که در این مسابقات حضور داشتند سپاسگزاریم و امیدواریم که در مسابقات آینده موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورند.

دیدگاه خود را بنویسید