دسته بندی:

دیدار دبیرکل فدراسیون ورزشهای الکترونیک اسیا با معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان

اشتراک گذاری

بعدازظهر امروز لقمان شاورانی دبیرکل فدراسیون ورزشهای الکترونیک اسیا و مبتکر فدراسیون جهانی هوش مصنوعی و رباتیک در ورزش به اتفاق دکتر محمد علی عباسپور تهرانی فرد در محل مجلس شورای اسلامی با دکتر داورزنی به گفتگو پرداخته و به استماع فرمایشات ایشان نشستند.
در این جلسه که در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، شاورانی گزارشاتی از فعالیتهای انجام شده در دو حوزه ورزشهای الکترونیک و هوش مصنوعی و رباتیک در ورزش را ارائه نمود. دکتر عباسپور نیز با ارائه نظرات پیشنهادی و راهکارهای پیش رو در کنار حمایت وزارتخانه ها و ارگانهای مختلف مرتبط با این حوزه، از حمایت دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی از دو مقوله فوق خبر دادند. ایشان با اعلام این خبر که ریاست محترم مجلس شورای اسلامی طرح فدراسیون هوش مصنوعی و رباتیک را تایید نموده اند افزود دکتر لاریجانی با اشراف کامل نسبت به علوم و تکنولوژی روز در دنیا تشکیل این فدراسیون را ابتکاری نو و مفید میدانند و از هر کمکی به ورزش کشور جهت پیشبرد اهداف متعالی وزارت ورزش در این حوزه دریغ نخواهند داشت.
همچنین اقای شاورانی به حمایت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص فدراسیون اسیایی ورزشهای الکترونیک اشاره نموده و اضافه کرد طبق صحبتهای انجام گرفته و با توجه به جایگاه این رشته ورزشی در کشور و همچنین در سطح دنیا و تاثیرات به سزای آن در میان کودکان، نوجوانان و جوانان، کمک و حمایت از دبیرخانه این فدراسیون بسیار لازم و مهم میباشد.
در این جلسه اقایان دکتر شهنازی دبیرکل محترم کمیته ملی المپیک و دکتر علیپور ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز حضور داشتند و نظرات خود را در دو حوزه ورزشهای الکترونیک و هوش مصنوعی بیان داشتند۰
در این دیدار دکتر داورزنی پس از استماع گزارشات، نظر وزیر ورزش و جوانان و نظر خود را حمایت کامل و صدرصدی از ورزشهای الکترونیک و فدراسیون جدید هوش مصنوعی و رباتیک بیان داشتند و در مجموع از اقدامات انجام شده رضایت خود را اعلام داشتند۰ همچنین در این جلسه بنا بر درخواست اقای شاورانی مقرر شد با مکاتبه رسمی دکتر داورزنی با کمیته ملی المپیک، ان کمیته شرایط لازم و مناسب را در عرصه بین الملل برای پیگیری درست و حصول نتیجه فراهم اورد.

تاریخ جلسه ۶ شهریور

دیدگاه خود را بنویسید