دسته بندی:

انتخاب هئیت مدیره جدید فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک (IESF)

اشتراک گذاری

هئیت مدیره جدید فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک از 4 قاره مختلف انتخاب شده‌اند.

 

فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک (IESF)، تنها و بزرگترین نهاد متولی ورزش الکترونیک در دنیا، به تازگی هیئت مدیره جدید را در تاریخ 13 دسامبر 2019 در جلسه عمومی برای سال‌های 2019 تا 2022 انتخاب کرد.
IESF در سال 2008 به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی تأسیس شده است که دارای 56 فدراسیون ملی عضو است، IESF در حال حاضر بزرگترین سازمان متولی ورزش الکترونیک در جهان است.
اعضای هیئت مدیره منعکس کننده دیدگاه جهانی IESF است که اعضای منتخب آن دارای تجربه ای فراوان از چهار قاره مختلف (آمریکا، اروپا، آسیا، آفریقا) هستند. هیئت مدیره جدید با حضور نمایندگانی از سراسر جهان امکان پیشرفت بهتر را فراهم می کند.

لیست کامل اعضای منتخب هیئت مدیره به شرح زیر است:
– رئیس – آقای کالین وبستر (آفریقای جنوبی)
– نائب رئیس – آقای ولاد مارینسکو (ایالات متحده)
– عضو – شیخ سلطان بن خلیفه النهیان (امارات متحده عربی)
– عضو – آقای یانگ من کیم (کره جنوبی)
– عضو – آقای ایدو بوش (اسرائیل)
– عضو – آقای بوبان توتوفسکی (مقدونیه)

هئیت مدیره امسال مملو از افراد با تجربه و با سابقه در زمینه ورزش است. شیخ سلطان بن خلیفه آل نهیان، یانگ من کیم و ولاد مارینسکو سابقه درخشانی در زمینه مدیریت ورزشی به طور خاص ورزش الکترونیک دارند.
آقای وبستر اضافه کرد که ما ازحضور شیخ سلطان که در دوره پنجم خود به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های آسیایی حضور دارد،  بسیار سپاسگزاریم. حضور آقای ولاد ، مدیرکل سابق GAISF (که قبلاً با نام SportAccord شناخته می شد) و آقای یانگ من کیم پدر ورزش الکترونیک ، ارزش بی نظیری به هئیت مدیره می‌بخشد.
انتخاب هئیت مدیره فدراسیون جهانی از طریق انتخابات نشان می دهد که IESF تنها ارگانی است که از طریق ساختارهای دموکراتیک خود ، کل جامعه ورزش الکترونیک را نمایندگی می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید