دسته بندی:

رئیس فدراسیون ورزشهای دانشگاهی از مشارکت جدی این فدراسیون در اجرای طرح ملی نشاط خبر داد.

اشتراک گذاری

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش‌های الکترونیک، اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح ملی نشاط در محل فدراسیون ملی ورزش‌های الکترونیک با حضور بشیریان ریاست محترم فدراسیون ورزش‌دانشگاهی و لقمان شاورانی دبیر اجرایی طرح ملی نشاط برگزار خواهد شد.

در این جلسه موضوعات مختلف مربوط به طرح و همچنین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز جهت اجرای طرح ملی نشاط در فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این جلسه پس از بررسی کارشناسی طرح و گفتگو درباره ظرفیت‌های موجود در ورزش دانشگاهی کشور، مقرر شد بخش دانشجویان در طرح ملی نشاط به صورت ویژه و با نگاه مسابقات رقابتی گنجانده شود و در طرح ملی نشاط مسابقات ورزش‌های الکترونیک به صورت حرفه‌ای نیز اجرا شود که در این مهم فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی تمام و کمال مشارکت و حمایت خواهد داشت.

همچنین در بخش لیگ ورزش‌های الکترونیک فعال و انجام فعالیت‌های تحرکی ورزشی فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی با مشارکت و همکاری کامل شرایط برگزاری طرح در سطح دانشگاه‌ها، هیات‌های استانی و اطلاع رسانی و تبلیغات طرح را در زیرساخت‌های آموزشی کشور به عهده خواهد گرفت.

گفتنی است دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ورزش‌های الکترونیک و طرح ملی نشاط در کنار جوایز نفیسی که پیش‌بینی خواهد شد از مزایای دیگر نظیر تخفیف شهریه و دریافت احکام قهرمانی برخوردار خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید