دسته بندی:

دیدار دبیرکل فدراسیون ورزش‌های الکترونیک اسیا با وزیر محترم ورزش و جوانان

اشتراک گذاری

دیدار دبیرکل فدراسیون ورزش‌های الکترونیک اسیا با وزیر محترم ورزش و جوانان جناب اقای دکتر سلطانی فر

لقمان شاورانی دبیرکل فدراسیون ورزشهای الکترونیک اسیا صبح امروز به همراه دکتر محمدعلی عباسپور عضو هیت رییسه این فدراسیون به حضور وزیر محترم ورزش و جوانان جناب اقای دکتر سلطانی فر رسیدند۰
در این جلسه که در رابطه با موضوع تشکیل و راه اندازی فدراسیون جهانی هوش مصنوعی و رباتیک در ورزش و موضوع ورزشهای الکترونیک برگزار شد، لقمان شاورانی با ارائه گزارشی کامل از اقدامات انجام شده در این دو حوزه از حمایتها و ارشادات پدرانه وزیر محترم تقدیر و تشکر نمود و ضمن ارزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای مقام عالی وزارت در دوره جدید وزارت ایشان، گزارشی از روند تاسیس فدراسیون جهانی هوش مصنوعی و رباتیک در ورزش را به استحضار وزیر محترم رساند.
همچنین آقای شاورانی گزارشی از روند فعالیتها در فدراسیون اسیایی ورزشهای الکترونیک و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون جهانی این رشته به عرض وزیر محترم رساندند.
پس از ان جناب اقای دکتر عباسپور عضو محترم هیت ریسه فدراسیون ورزشهای الکترونیک اسیا و از تولیدکنندگان و مبتکران ساخت بازی در ایران ضمن تشکر از وزیر محترم بابت فرصتی که برای موضوع ورزشهای الکترونیک قرار دادند، گزارشی از وضعیت تولید بازی، مسابقات و تعاملات بین المللی در حوزه ورزشهای الکترونیک به سمع و نظر مقام عالی وزارت رساندند.
پس از استماع گزارشات، دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای صورت گرفته نکات مهم و با ارزشی را در خصوص تشکیل فدراسیون جدید هوش مصنوعی و رباتیک بیان فرمودند. ایشان همچنین از اهتمام مجموعه ورزش کشور جهت استفاده از پتانسیل جوانان متخصص و دانشگاه های مرتبط با این حوزه در کشور و سطح جهان، با هدف اعتلای نام مقدس ایران و ارتقاء سطح علمی فدراسیون‌های ورزشی در استفاده از این امکانات و تجهیزات جدید خبر دادند۰
ایشان در بخشی از بیانات خود اهمیت هوش مصنوعی و کاربرد رباتیک در ورزش را یک نیاز مهم و ضروری برشمردند که اگر با برنامه ریزی درست و مناسب این فدراسیون در سطح جهان معرفی و شناخته شود میتواند اثرات بزرگ فرهنگی و اقتصادی در حوزه ورزش کشور ایجاد نماید.
همچنین ایشان دستور دادند که به زودی با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری، وزارت علوم و تحقیقات، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، وزارت کشور، کمیته ملی المپیک و دانشگاه ازاد اسلامی هیت موسس این فدراسیون جدید اغاز به کار نماید.
در پایان وزیر محترم ورزش و جوانان با تایید اهمیت ورزشهای الکترونیک به عنوان یک صنعت بزرگ با جنبه های ورزشی، فرهنگی و اقتصادی خواستار پیاده سازی طرح اموزشی بازیهای ورزشی برای فدراسیون های مختلف وزارت شدند تا به این وسیله به کشف استعدادهای ورزشی هر رشته و اموزش مهارتهای لازم کمک گردد.
در پایان بار دیگر اقای لقمان شاورانی از وقت جلسه که با توجه به مشغله های فراوان وزیر در وزارتخانه بزرگ ورزش و جوانان به این رشته و طرح جدید اختصاص دادند تشکر و تقدیر کردند.

دیدگاه خود را بنویسید