دسته بندی:

جام سبلان اردبیل، تبلور شور و هیجان ورزش‌های الکترونیک

اشتراک گذاری

اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل، جام سبلان با حضور پرشور بیش از ۱۸۰ ورزشکار الکترونیکی در چهار رشته با مشخص شدن قهرمانان به کار خود پایان داد.

اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل، جام سبلان گرامیداشت هفته وحدت با حضور پرشور بیش از ۱۸۰ ورزشکار الکترونیک و برگزاری ۴۸۰ مسابقه در چهار رشته با مشخص شدن قهرمانان به کار خود پایان داد.امیررضا سعیدی مسؤول کمیته ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل اظهار کرد: پس تحقیقات و بررسی‌های متعدد طی ۶۰ روز، در اواخر شهریور ماه سال ۹۸ برنامه ۴ ساله کمیته‌ی ورزش‌های الکترونیک استان اردبیل تدوین شد و متعاقباً با اعلام تقویم اجرایی سال ۹۸، مقرر شد تا اولین دوره مسابقات آزاد ورزش‌های الکترونیک در آبان ماه سال جاری برگزار گردد.
وی افزود: مسابقات جام سبلان به مناسبت هفته وحدت در چهار رشته FIFA20، PES2019، PES2020، TEKKEN7 به میزبانی شهرستان اردبیل با حضور علاقه‌مندانی از شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر، خلخال و مشگین‌شهر برگزار شد.
سعیدی ادامه داد: این مسابقات با هدف جریان‌سازی و شناسایی علاقه‌مندان این رشته در استان برگزار شد و حضور بیش از ۱۸۰ علاقه‌مند در این رقابت‌ها نشان‌گر این مسئله شد که حالا دیگر زمان آن است که توجه ویژه‌ای با وجود این میزان از علاقه‌مند صورت گیرد.

گفتنی است، ورزشکاران رشته‌های FIFA20 ،PES2019 ،PES2020،TEKKEN7 در قالب گروهی و حذفی مسابقات خود را برگزار کردند و در مراسم اختتامیه به نفرات برتر، حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا شد

ارسال دیدگاه