دسته بندی:

انتخاب دوباره آقای ولاد مارینسکو به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک IESF

اشتراک گذاری

ولاد مارینسکو با داشتن سابقه درخشان در زمینه ورزش و مدیریت ورزش‌های الکترونیک ، تخصص و تجربه زیادی را به قدیمی ترین و بزرگترین سازمان ورزش الکترونیک در جهان می‌بخشد.

 ولاد مارینسکو به دلیل استعفای ناگهانی سیلویو استروی در اوایل سال 2019 به عنوان عضو هیئت مدیره IESF انتخاب شد.ولاد با رویکرد پویای خود در حل مسئله و پایبند بودن کامل به وظایفش در حوزه ورزش الکترونیک، به عنوان نایب رئیس IESF انتخاب شد.ولاد مارینسکو با داشتن سابقه درخشان در زمینه ورزش و مدیریت ورزش‌های الکترونیک ، تخصص و تجربه زیادی را به قدیمی ترین و بزرگترین سازمان ورزش الکترونیک در جهان می‌بخشد. اگرچه IESF در سال 2008 تأسیس شده است ، با این حال IESF می تواند از آقای مارینسکو که در پست‌های مختلف فدراسیون بین المللی جودو و به عنوان مدیر کل سازمان SportAccord خدمت کرده است، نکاتی را فرا بگیرد. ایشان در حال حاضر رئیس فدراسیون ورزش‌های الکترونیک ایالات متحده آمریکا است.
ولاد مارینسکو گفت: “من مفتخر هستم که از طرف اعضای هئیت مدیره به عنوان نایب رئیس انتخاب شده‌ام و معتقد به لزوم به اشتراک گذاری ارزش ها ، دستورالعمل‌ها و تجربیات ورزش‌های سنتی با ورزش الکترونیک هستم.

دیدگاه خود را بنویسید