دسته بندی:

قهرمانی ایران در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک

اشتراک گذاری

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران، شب گذشته حسن پاجانی در دیدار فینال مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک رومانی در مصاف حریفی قوی و قدر از کشور ژاپن با اقتدار به پیروزی رسید و مدال طلای این دوره مسابقات را ازآن خود کرد.
حسن پاجانی برای بار سوم در طول ۵ سال گذشته قهرمان جهان شد.
۱۳۹۸ کره جنوبی مدال طلا
۱۴۰۱ ترکیه مدال طلا
۱۴۰۲ رومانی مدال طلا
مسابقات جهانی رومانی از ۴ شهریور ماه در شهر یاش رومانی شروع شد که شب گذشته این مسابقات به پایان رسید. مراسم افتتاحیه مسابقات که با حضور جناب آقای شاورانی ریاست انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران، در ۶ شهریور برگزار شد و نمایندگان ایران آقایان حسن پاجانی و ارشیا افکاری، اعضای تیم ملی ورزش های الکترونیک به بهترین شکل در مسابقات ظاهر شدند.
ارشیا افکاری در رشته Tekken7 برای اولین بار به جمع ۱۶ نفر برتر جهان رسید و در مقابل قهرمان جهان نماینده پاکستان متوقف شد.
در مسابقات رومانی ۱۱۱ کشور در ۵ رشته شرکت کردند که در رشته Efootball2023 ای فوتبال ۹۷ نفر از ۹۷ کشور در مسابقات شرکت کردند که حسن پاجانی بدون باخت به قهرمانی مسابقات رسید.
جا دارد از زحمات کلیه دست اندرکاران، باشگاه ها و نمایندگان استانی، موسسه راوینو، تیم مدیریتی پلتفرم الایترا، جناب آقای نصیری نایب رئیس انجمن، جناب آقای میثم بهمنی دبیر کل انجمن، جناب آقای آزوش رییس سازمان لیگ و زحمات شبانه روزی جناب آقای نیما خیرالله رئیس کمیته داوران و مربیان انجمن تقدیر و تشکر کنیم.
با آرزوی موفقیت برای تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در عرصه های بین المللی

دیدگاه خود را بنویسید

رفتن به بالا