دسته بندی:

مشارکت و همکاری همراه اول و سکوی نشر بین الملل بازی های ویدیویی همراه اول ( کُری گیم) در حمایت از تیم ملی ورزش‌های الکترونیک در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ ریاض

اشتراک گذاری
مسابقات جهانی ۲۰۲۳ ریاض

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران، اعضای تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشورمان جهت حضور در مسابقات مقدماتی انتخابی آسیا ذیل مسابقات جهانی گلوبال گیمز ، با حضور در ساختمان مرکزی همراه اول و بر بستر اینترنت نسل پنجم آن مجموعه وارد مسابقات شدند و در نتیجه هر دو عضو شرکت کننده کشورمان با اقتدار حریفان آسیایی خود را شکست دادند و وارد مرحله نهایی شدند که مقرر است در آذر ماه برگزار شود.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با در اختیار داشتن گسترده‌‌ترین شبکه ارتباطی کشور و ایجاد پلتفرم کری گیم به عنوان سکوی نشر بین المللی بازی های ویدیویی، همچون سال گذشته حامی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور برای حضور در رقابت‌های گلوبال اسپورت گیمز ریاض شد.

این دوره از رقابت‌ها قرار است از ۲۱ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۲ در ریاض عربستان برگزار شود و میزبان بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۴۵ کشور برای رقابت در بالاترین سطح ورزش‌های الکترونیک باشد.

بر این اساس همراه اول به‌عنوان حامی تکنولوژیک انجمن ورزش‌های الکترونیک، طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر ۱۴۰۲ شبکه اینترنت پرسرعت خود که از فناوری‌های به‌روز و نسل‌های نوین موبایل بهره می‌برد را در اختیار بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار داد تا در شرایطی برابر به رقابت با حریفان خود برای کسب سهمیه بپردازند.

با توجه به اهمیت برخی از پارامترهای اینترنت شامل پایداری، سرعت و ping برای اجرای مسابقات آنلاین، همراه اول به‌عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، بستری مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات فراهم کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید