دسته بندی:

کسب مدال نقره و مدال برنز ” اولین دوره مسابقات بین المللی مسابقات ورزش های غیر المپیکی روسیه

اشتراک گذاری

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران، اولین دوره مسابقات ورزش‌های غیر المپیکی به میزبانی کشور روسیه در شهر اوفا، با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف دنیا از قبیل ترکیه، هند، برزیل، بلاروس، قزاقستان، ترکمنستان، عراق، صربستان، فلسطین، آذربایجان، ازبکستان ، لبنان، ارمنستان، موریتانی، تاجیکستان، بنگلادش ، گرجستان و ایران در رشته های مختلف برگزار شد.
در رشته ورزش‌های الکترونیک تیم باشگاه الایترا به عنوان نماینده کشورمان در دو رشته Tekken7 و Street Fighter شرکت کردند که در مرحله گروهی مسابقات تیکن نماینده ایران محمد بهرامی برابر حریفانی از صربستان، ترکمنستان و بلاروس به پیروزی رسید و درمقابل حریف پرقدرت روس که دارنده عناوین مختلف اروپایی و جهانی بود شکست خورد و به عنوان نفر دوم گروه راهی دور نیمه نهایی مسابقات گردید.
در این مرحله در دیداری سخت و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ حریف عراقی را از پیش رو برداشت که در مسابقه فینال این بازی مجددا با حریف روس همبازی شد و با قبول شکست مدال نقره مسابقات را از آن خود کرد و به مقام دوم مسابقات رسید.
همچنین در مسابقات استریت فایتر نماینده با تجربه ایران در گروه اول مسابقات به مصاف رقبای خود رفت و حریفان تاجیک، قرقیز و عراق را از پیش رو برداشت و مقابل حریفی از کشور ارمنستان شکست را پذیرا شد و به عنوان نفر دوم گروه خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف صربستانی خود رفت.
در مرحله نیمه نهایی بازیکن ایران نتوانست مقابل حریف صرب خود نتیجه مناسب را کسب کند و راهی دیدار رده بندی گردید. در دیدار رده بندی که دوباره با حریف ارمنستانی رودرو شد حسین معماری توانست با اقتدار وی را شکست دهد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

رفتن به بالا