دسته بندی:

اطلاعیه در مورد انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران

اشتراک گذاری

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران تنها ارگان رسمی ورزشی در کشورمان می‌باشد که متولی برگزاری انواع مسابقات، لیگ، دوره‌های آموزشی، جشنواره ها و سایر برنامه های متنوع و مسئول انتخاب و اعزام تیم های ورزشی این رشته به مسابقات برون مرزی می باشد.

به اطلاع کلیه علاقه مندان و مخاطبان رشته ورزشی “ورزش‌های الکترونیک” می رساند که انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران عضو رسمی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک (IESF) که از سال 1385 در فدراسیون ورزش‌های همگانی تشکیل و راه اندازی شده است و با نظر و دستور مقامات وزارت ورزش و جوانان بار دیگر در تاریخ 98/3/29 به این فدراسیون بازگشته است، تنها ارگان رسمی ورزشی در کشورمان می‌باشد که طبق اساسنامه و منطبق با سیاست‌های محوله از سوی وزارت ورزش و جوانان متولی برگزاری انواع مسابقات، لیگ، دوره‌های آموزشی، جشنواره ها و سایر برنامه های متنوع و مسئول انتخاب و اعزام تیم های ورزشی این رشته به مسابقات برون مرزی می باشد. همچنین با تایید کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان از این پس مراکز ارائه خدمات ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های رایانه‌ای در هر استان می‌توانند با مراجعه به ادارات کل ورزش و جوانان و همچنین هئیت های ورزش‌های همگانی استان نسبت به دریافت مجوز باشگاه ورزش‌های الکترونیک اقدام نمایند.

 

بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقات در سطح کشور به صورت کشوری، مسابقات آزاد، انتخابی، منطقه‌ای و یا استانی ابتدا با دریافت مجوز لازم از این انجمن و هماهنگی و اخذ مجوز از دیگر نهادها یا ارگان‌های مرتبط استانی، امکانپذیر است.

خاطر نشان می شود سرپرست انجمن جناب آقای ابوذر بابارضا و آدرس رسمی وب سایت انجمن www.iresa.ir می باشد و آدرس دفتر انجمن، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار فردوس شرقی، خیابان وفاآذر شمالی، نبش کوچه پانیذ، پلاک 2، طبقه 4، واحد 25 به شماره تماس 44016411 می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید